بهزاد/خردادیان/ازدواج/تنهایی

خرید بک لینک
امروز یه دوست قدیمی رو دیدم. شقیقه هاش سفید شده بود!مگه چند سال گذشته؟

ازدواج کرده ،از معلمی در اومده پروتئینی زده.ولی همچنان همون پراید لگنشو داره خخخخ

میگه هرکار میکنی ازدواج نکن.هرچی تلاش کردی تو این سالها شهرتی به دست آوردی همه به باد فنا میره از فردای روز عقد باید فقط سگ دو بزنی برای براورده کردن خواسته هاش.

عاشق عکاسی بود میخواست دوربین خوب بخره. میگه صد برابر قیمتشو خرج چیزای مختلف کردم ولی هنوز نتونستم دوربینو بخرم.هرماه میگم باشه ماه بعد.

خیلی تلخه.دستکم واسه ما جامعه متوسط. ماکه نه بابای پولداری داریم نه حقوقی که نشه صفراشو شمرد.

حالا باید با قلم و دوات و میکروفون سیم وصلت کنم برای رشد و پیشرفت.آیا وکیلم؟


الان بی بی سی گفتگو با خردادیانو گذاشته بود میگفت هیچکی منو برای خودم نمیخواد . خانواده برای پول میخواد .دوستا واسه شهرت و پز دادنو دختر تور کردن و مردمم برای رقصم دوسم دارن.

جملش تکونم داد.ته تهش منم یه عمر میدوم که یه عده برای کارام دوسم داشته باشن و یه عده هم برای پولم! پس واسه چی این همه بال بال میزنم؟


خودم که نوشتم نویسنده دیوانه خودت باور نمیکزدی.

دلم میخواد داد بزنم...

ما را در سایت دلم میخواد داد بزنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: يکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت: 21:22

صفحه بندی